2010年12月22日 星期三

In the last two weeks of the year


今年の最後の二週間(2010)には先生が教室で小さいな活動を開催されました、クラスメートとクリスマスのプレゼントを互換しました、これはとても面白いです。
クラスメートからチョコレートと宝くじをもらいました、嬉しかった。
このクリスマースは過去のクリスマースより楽しいですね。
私達は今日と明日も地球村に活動がある、しかし、スポズするからこの夜のクラスに行きたくない。
金曜日の英語の先生まパーテイを開催されます、私まプレゼントを買って地球村へ行く。
このホリデーが面白いですよう。

In the last two weeks of the year(2010), we held a small activity to exchange X'MAS gift in language class, I got a piece of lottery in next lottery and a box of chocolate. It's very interesting.
this X'Mas is fun than over the years. We will have another two events that to exchange gift today and tomorrow.
But I will not go to event of evening.
I will get another party nearly X'mas night, I will buy a gift and go to the class.
what a happy holiday.

沒有留言:

張貼留言